Sales Administrator

Functie

Ben jij de gedreven professional die het hoofd koel houdt terwijl je klantorders en projecten soepel door het systeem loodst? Dan zoeken wij jou bij Employer om ons team te versterken als

Sales Administrator

Functie

Beheer van klantorders en projecten in ERP- en CRM-systemen, met oog voor detail en nauwkeurigheid. Proactieve opvolging van leveringstermijnen en anticiperen op mogelijke uitdagingen of vertragingen in de levering. Initiëren en leiden van kick-off meetings om de efficiëntie van toekomstige projecten te verbeteren. Diepgaand begrip van de globale visie van projecten en het vermogen om bijbehorende uitdagingen te identificeren en aan te pakken Fungeren als primaire contactpersoon tussen interne en externe belanghebbenden, waaronder verschillende afdelingen, leveranciers, logistiek, en klanten. Vooruitdenken en anticiperen op de productbehoeften van projecten, inclusief reserveringen, productieplanning en alternatieve oplossingen Zorgvuldige opvolging van leveringen en effectief omgaan met onvoorziene gebeurtenissen tijdens het transport. Afhandelen van klachten en retourzendingen van klanten, inclusief het verwerken van creditnota's en naleveringen. fonische ondersteuning bieden aan klanten en het sales team. Beheren van prijsaanvragen, levertermijnen en openstaande leveringen. Jouw profiel

Profiel

Bacheloropleiding of gelijkwaardige ervaring op het gebied van customer service, bij voorkeur met een focus op administratief en logistiek projectbeheer Diepgaande kennis van en ervaring met Supply Chain processen en administratie, bij voorkeur binnen een B-to-B omgeving Sterke organisatorische vaardigheden met het vermogen om tijd en prioriteiten effectief te beheren Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schrifjk, in het Nederlands en het Frans; kennis van het Engels is een pluspunt Klantgerichte insing met een proactieve aanpak en het vermogen om zelfstandig te werken binnen een teamomgeving Ervaring met ERP-software en een gevorderde kennis van MS Office Excel zijn een meerwaarde Klanten of leveranciers opvolgen
Oplossingen voorsen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...) Klanten Bedrijven Klanten Groothandel fonische oproepen ontvangen
Klanten informeren (opvolging van de besing, informatie, ...) Kostenramingen opsen
Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...) Besingen registreren
Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
De klant of de verkoper erover inlichten De betaling van besingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...) De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...) Klanten Kleinhandelaars Klanten Key accounts Klanten Kleine en middelgrote ondernemingen (kmo's) Aanbod

Aanbod

Je krijgt de kans om deel uit te maken van een fijn team waar hard werken hand in hand gaat met humor en plezier. Daarnaast voorzien wij een aantrekkelijk salarispakket inclusief extralegale voordelen en dit binnen een bedrijf dat inzet op persoonlijke ontwikkeling en groeimogelijkheden.

Klaar om het Employer team te versterken?

Solliciteer via onderstaande knop en Let's talk!

 


Sales Administrator
2024-05-03 - 2024-05-30

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: DIEGEM
Kouterveldstraat 9
Land: België
Postal Code: 1831
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share